RCLale Krn33 insallah yukselir. Bendede 88 cikmisdi 2 gun sonra yeniden verdim 564 olmusdu insallah yukselir ❤️
Morkalpannesi Betanın düşük olması önemli değil 2 günde 2 kat artması lazım aynı merkezde 2 gün sonra yine kan ver
esrasavas Krn33 yeni sanırım canım 2 günde bir kan vererek takip et 2gunde 2kati olması gerekiyor inşallah yükselir bnde bu gebeliğimi 38 ile öğrenmiştim 2 gunde bir takip ettim 88 olmuştu
Sevgilimmmmmmm Krn33 ben gecikmenin ikinci günü 76 ile öğrendim. 8 gün sonra tekrar verdim 2595 çıktı
Sevgikaya1525 Krn33 düşük olması önemli değil yükseliş önemli cnm misal adetime 6 gün kala 34.5 ile öğrendim 2 gün sonra 74.5 3 ondn da 2 gün sonra 126