2418 beni uygulama hep yanılttı halbuki adetim hep düzenliydi korunmayı bırakınca 3aydır hep adetim şaştı uygulamaya göre bu ayda deneseydim yine olmayacaktı. En iyi si ovu. Testini yapın . Bende azcok yumurtlama dönemim gelince anlıyorum hemen ovu testi yapmıştım pik çıkmıştı ama uygulamaya göre daha 3 günü vardı