Merhaba, bugün tam 5 haftalık oldum dün keseyi karından gördük akşam peçeteye çok açık pembe akıntı devamında da açık kahverengi akıntı geldi sonrasında kesildi normal akıntıya döndü. Doktora gittim sabah kese yerinde büyümesi de güzelmiş progestan verdi fitil olarak sabah akşam. Bu şekilde olup gebeliğini sağlıklı şekilde devam ettiren var mı duymaya çok ihtiyacım var bir kürtajım var öncesinde de çok üzgünüm gerçekten.