tosuncuk25 Karadut özü gebelikte kullanmak zarar li midir? Belli bir aydan sonra mi kullanilmali? Diyabetliyim, haşimato var. 13 haftalik gebeyim. Kan sulandirici igne ve hap kullaniyorum. Bir zarari olur mu?
Baby_B tosuncuk25 kullaniliyor ama doktorunuza sorun en dogrusunu o söyler Bende almistim ama tansiyon dusuklugu yapiyor bende oyuzden icmiyorum suanda Arada icilebilir normal gebeler icin.Ama sizin igneniz hapiniz var🌸Doktorunuza danisin mutlaka❤️
Mrvsmt2502 tosuncuk25 aktardan vs şekersiz olanlardan alınabilir ama ben fenomen övmesi hbir ürünü önermiyorum . İçeriği çok kötü zühre ananın ayrıca içimde böcek vs çıkıyor. Bedavaya satılıyor neredeyse . Hakiki ürün o kadar ucuz olmaz
Aslaninannesi_ Şekersiz olanlarından almalısın diyabetin varsa doktorun en iyi yönlendirmeyi yapacaktır