Bseldatgain Bugün tam 6 haftalık olduk. Ama kasık aprılarım hala devam ediyor kasık ağrıları ne zaman geçer bir bilginiz var mı 🩷
aley_ckmk24 Bseldatgain 18 haftadayım ara ara hala ağrım var. Kolay kolay geçmez. Rahim büyüdükçe ağrır 🥰
bahardaa Bseldatgain 3. Ayaa girene kadar sürdü baya da ağrılıydı sonra geçiyor üç ay rahat oluyorsun 2. Trimester da 😃
Gmzcngz Bseldatgain 19.haftaya giriyorum yarın hala devam ediyor ama sık değil ara ara korkma o zamanlarda ben çok yaşadım oda rahim ve bebek büyüdüğü için
pskdanisman1anne Benim de aynı bazı günler azalıyor sonra bir bakıyorum artıyor. Bugün de sanki daha çok aşağı taraftan ağrı giriyor. Kırmızı akıntı olmadığı sürece sorun yok diye biliyorum. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸
Bseldatgain pskdanisman1anne iki kese mi var bana mı öyle geliyor doktor güldü ama hiçbirşey demedi salı günü tekrar gel dedi sanki ikiz gibi geliyor herkes te iki kese var gibi diyo
Bseldatgain bahardaa iki kese mi var bana mı öyle geliyor doktor güldü ama hiçbirşey demedi salı günü tekrar gel dedi sanki ikiz gibi geliyor herkes te iki kese var gibi diyo
pskdanisman1anne Bseldatgain ben pek anlamam ama iki gibi gözüküyor sanki 🤭 ailede var mı ikiz? Bir de beta hcg değeriniz kaç 🌸
Bseldatgain pskdanisman1anne 4338 çıktı 12 Kasım da canımm eşimin hem baba hem de anne tarafı akrabalarda ikiz var evet