Selamlar;
Son 1 haftadır sadece yatınca sırtımın sol tarafı çok sancı yapıyor. Birşey batıyor gibi oluyor. Ama sadece yatınca, ayaktayken birşey olmuyor. 36.haftamdayım, aynı durumu yaşayan var mı? Sırt ağrım gebelikten mi başka bir nedeni mi var acaba