Kızlar bugün gecikmemin 3. günü ne adet belirtisi var ne de hamilelik test yaptım negatif çıktı zaten normalde ben 4 ay önce hamile kaldığımda âdetimden 5 gün önce erken gebelik testi ile test yapmışım silik çıkmıştı öyle öğrenmiştim şimdi yine yapıyım varsa erken gebelik testinde çıkar dedim ve yaptım hiçbir şey yok ama bekarlığımdan tutun evlendiğim zamana kadar adetim düzenliydi çok nadir düzensiz olduğu zamanlar olmuştur. Bir de bu zamana kadar korunuyordum sadece bu ay öyle bir kafam esti psikolojim toplandı sadece bir kere korunmasız ilişki oldu o da âdetten 10 gün önceye denk geldi yumurtlama zamanım degıldı yani bugün korunmasız ilişkiden sonra 12. gün bugün yine yapsam çıkar mı geç döllenme olmuş olabilir mi