bisbis 28.haftaya kadar düzensiz hareketler çok normal boşuna evham yapmayın. Bende aynı sizin gibiyim hareket hissetmezsem hemen içime bir kurt düşüyor. 25.haftadayım hala düzensiz hareketleri bir gün çok hareketli bir gün hareketsiz. Doktora kontrol dışında gitmiyorum ama bunu bildiğim için. Sizde bence panikleyip gitmeyin bekleyin hareketlenir illa ki, kanama ağrı sızı olmadığı müddetçe korkmayın