Fatoss3- Kızlar eşimle bebek denemelerind.eoldugumuz için doktor bana diğer bütün ilaçları yasakladı sadece folik asit kullanıyorum fakat şuan çok hastayım ateşler içinde yatıyorum dayanamıyorum acile gitclsem bı sorun olur mu ilaç verirseler
mervedmrcn Fatoss3- doktorunuzun numarası varsa ona sorun o sizi yönlendirir ben hep öyle yapıyorum hem içiniz daha rahat olur
Aslaninannesi_ Fatoss3- canım böyle olmaktan iyidir git bi serum taksınlar hamileyken bile takıyorlar bana geçen Parol bide sarı serum taktılar