Merhabalar, öğlende kadın doğum doktoruma kontrole gideceğim. 2 hafta önce tahlil istemişti fakat ne hastane ne de Sağlık ocağı elime kağıt vermedi. Doktorum da özel muayenehanesi olan bir doktor sonuçlarımı görüntülenebilir mi yoksa sağlık ocağına gidip sonuçlarımı isteyeyim mi ?