Zeyno_01 Hamileyken nasıl yatıyorsunuz yok sağa yatm sırt üstü yatma sola yat diyorlar ben her türlü yatıyorum valla
Pinarkorkmazer Zeyno_01 ben de her türlü yatıyorum😂 sola yatın diyorlar ama sola doğru hiç yatamıyorum sola yattığım zaman nefessiz kalıyorum en fazla beş dk sola doğru durabiliyorum zaten ya yüz üstü ya da sağa doğru yatabiliyorum
Bhrdnz Zeyno_01 ben her yana yatıyordum son 3 haftadır doktorum ısrarla sola yat diyor hep sola yatıyorum ama artık sol tarafım tutuldu
szr123 Zeyno_01 sol tarafa yatmaktan sol göz altı torbam şişti sağ gözüm öyle değil ama sürekli aynı yere yatmaktan sanırım 🥲arada dönüyorum tabiki sırt üstü ve sağa ama henel olarak soldayım 😄
Hanniballl Zeyno_01 sağ ve sol değisimli yatıyorum gece boyunca…gecen gun annem kulaklarin neden kirmizi diye sordu üstünde uyuyorum dedim tabiki kızaracak 🫢🙈 sırt ustu yatmiyorum sirt ustu meyillenincede elimi destek yapiyorum sirt ustu yatinca kalkamiyorum🤗 yuz ustunu epeydir biraktim ama ister isteme yan yatarken meyilleniyorum gobise 😄🙈
Simasu14 Pinarkorkmazer Bende solda yatamiyorum nefessiz kalıyorum. Genel sağda yatiyorum doktor nasıl rahat ediyorsan öyle yat dedi
Pinarkorkmazer Simasu14 evet zaten öyle doktorlar da sürekli sola doğru yatamazsınız insansınız neticede diyor😂 sol tarafa yatarsan kan akışı fazla olurmuş o yüzden öyle diyorlar
Larraa Zeyno_01 22+5 oldum normalde hep yüz üstü yatan biriydim şu an istesemde yatamıyorum karnın rahatsız ediyor. Her zaman sola yatmak çok zır. Sağ veya sola yatıyorum ama uyku arasında ne zaman gözümü açsam kendimi sırt üstü yatarken buluyorum. Buna engel olamadım bir türlü 🤷🏻♀️
Miniklerinannesiyim Zeyno_01 sag sol sırt üstü yatıyorum sırt üstünde nefesim kesiliyor cok yatamıyorum sürekli sag sol yattıgım için bacaklarımın etleri ezilmiş gibi agryo😭
Mavisanne88 Zeyno_01 sırt üstü yatamıyorum nefesim kesiliyor sola da yatınca sol bacağım çok ağrıyor yatamıyorum sadece sağ tarafa yatıyorum sağ tarafım çürüdü yüz üstü yatmayı özledim 😭
Ilktan Zeyno_01 genelde sola yatıyorum orasi ağrıyana kadar sonra sağa yatıyorum sabah Bi kalkıyorum sırt üstü tabi nefes alamayınca yine sola bütün gece dönüp duruyorum 🤣
rumeysa_1c Kızlar zaten 30a kadar yüz üstü hariç her türlü yatabiliyoruz ama sonra zararlı bebek iyice büyüdügü için damarlara baski yapıyor ben şuan 37 haftalık hamileyim hiçbir sekilde rahat yatamıyorum kaburgalarim çok batıyor