Sazenin ben İstanbuldayim
Dogum martta nasipse.
1-3 aylik aliyorum boyu uzun kilosu biraz önde gidiyor.Uzun kollu aliyorum.Uzun kolluda alin bence.Mart Nisan Mayis aksamlari özellikle serin olur diye dusunuyorum
Haziranda isiniyor havalar🌸
Erkekse bebisiniz daha cok zibin gerekiyor,cis kacirma olabiliyor.
Kizlara daha az olunca idare ediliyor deniliyor😅