Gokturkmom_ Ben 18. haftaya girdiğimiz gün hissetmiştim,plesentam arka duvarda olduğu için hep net hissediyorum 🤭
newmommmyy2 Gokturkmom_ ilk gebelikmi? Bende 17ye girmek üzereyim sabırsızlıkla bekliyorum hissetmek için 🥹🥹😍
1oglanannesi Gokturkmom_ 20 haftada his etmistim ondan öncede gıdıklar gibi vardi ama emin olamıyodum 20 haftada net his ettim 🥰
Sinemmm_23 newmommmyy2 benimde ilk gebelik 16. Haftaya girmeden hissetmeye basladim suan 20+5 teyim cok rahat hissediyorum hareketlerini ☺
melegim_0822 newmommmyy2 benim ilk gebeliğim. İlk defa 17. Haftamin ilk günü hissetmiştim. Ama anlamamıştım hareket olduğunu midem bulandı sanmıştım.:) sonradan hareketler sıklasinca anladım ☺️
newmommmyy2 Gokturkmom_ ayy inşallah bende o haftalarda hissederim daha fazla beklemek istemiyorum 🤲🏼🤲🏼😍😍
tatlibebegim_ Gokturkmom_ 15 haftalıkken kalp atışı gibi pıt pıt oldu inanmadım 16 haftalıkta yine aynı şey oldu seyirme mısır patlağı gibi o zaman inanmıştım ilk hareketi olduğunu🥲
Pinarkorkmazer tatlibebegim_ ben de 15*4 günlükken hissettim 🙂 ilk kızımı da 15 hafta 3 günlükken hissetmiştim
12betul Gokturkmom_ 16 . Haftada hissettim . Kayma şeklinde 3. Gebeliğim ilk ikisini ne zaman hissettim hatırlamıyorum
12nur_ Ilk gebeliğim 20. Haftamda hissetmiştim çok tuhaf bi his yalniz hatta ben ilk hissettiğimde 2 3 gün karın ağrısı gibi bisey sanmıştım 😁😁
SevilAtabey İlk gebeliğim 17 deydi şimdi ikinciyi 13+3 de hissettim hatta çok erken olduğu için psikolojiktir dedim ama düzenli devam edince anladım hareketleri olduğunu 🌸🙃 1 haftadır da dışardan da elini koyunca hissediliyor hafif hafif şu an 18+4 üm ☺️