Zuluss bende de sancı var açıklık var rahim ağzı kısalığı da var ve 31 haftalıktım iki gündür gidip geliyorum hastane yoğun yatıcak yer yok diye eve gönderiyorlar ne ilaç ne fitil hiçbişey de kullanmıyorum sadece uzanarak haftamı doldurmaya çalışıcam sen en azından 35 olana kadar yatırmışlar ben Allah’a emanet evdeyim