Merhaba arkadaşlar 3 aylık bir bebeğim var son iki haftadır emerken sürekli genzine kaçırıyor ve Nefesi kesiliyor artık emzirmeye korkar oldum sırtına vuruyorum ama hemen nefesi gelmiyor sizce neden böyle oluyor olabilir gerçekten özellikle tek başıma emzirmekten çok korkuyorum artık