NurZenkin Haftalık hamileyim .Saat 2 gibi tuvalete gittim çok az bir şey kan geldi .Sonrasında belimin sağ tarafından giren bir ağrı başladı sağ çatı kemigim ağrıdı.Siddetli değildi ama ağrım da vardı.İlk dedigimden beri kan gelmedi hic. Dinlenince geçti . Korkulacak bir durum var mı sizce? Haftaya kontrolüm var bekliyim mi gidiyim mi? Yoksa doğum kanalına inerken normal mi bu durum
Minimalist03 NurZenkin Kan az da olsa geçse de mutlaka gidin bence haftanız da kritik yani kesinlikle beklemeyin
NurZenkin Minimalist03 sabah gideyim bari.İnsanlsr çok acımasız sürekli misafir geldi ağrım oluyor zorlanıyorum dedikçe.Cocugu küçük çikolataları her yere sürdü ev işi gorucem hizmet edicem diye ayakta çok kaldım.
NurZenkin Gamze_dn doğru söylüyorsun ağrı belden girince korktum.Bebegin haraketlrri aşağıda şuan yukarı tamamen boş.Galibs kanala ilerledi.Asiri hareketliydi hareket ettikçe çatı kemigim acıdı zorlattirdi .
Minimalist03 NurZenkin Ah ah ben de misafir gelcek diye tüm gün ev işi yaptım 31 haftalıkken erken dogum riski yasadım eekenden dogum iznine ayrılmak durumunda kaldım bes haftadır yatıyorum dikkat edin kendinize
sevvalcik Canım gebelikte az yada çok kanama fark etmiyor her ikisi içinde normal değil hastaneye gitmelisin bir an önce riskli haftalardasin artık belki nişanın geldi bilemezsinki ihmal etme
NurZenkin Minimalist03 diyorum ki ağrılarım oluyor vs yine geliyor çocuğu küçük kimseyi kınamak değil amacım ama çocuğu her şeyi yere sürüyor hali siliyorum sürekli yoruldum valla kendi çocuğum da 3 yaşında gün icinde uzanıp dinlenme şansım da olmuyor.