22+1 haftalık hamileyim karnımda hafif sızlamalar var (doktorum normal korkma demişti ama şimdi bi korku kapladı içimi) ve sürekli tuvaletim geliyor (çok su içiyorum ama hiç böyle olmamıştı) sizce bir sorun mu var daha önce bunu yaşayan oldu mu gerçekten panik atak oldum uyuyamıyorum bebeğim aşağıya baskı mı yapıyor anlamadım gerçekten