Merhaba hanımlar bı bende mi var şüpheleniyorum kendimden😂 öyle bir göğüs uclarim kasiniyorki etraflıca ne kadar kibar dokunmayla başlamış olduğum şiddetli kaşıntıya bitiyor sütyen taksam bir dert çıkarsam bir dert krem sürsem doğumun erken gelme olasılığı olabiliyormuş herkes bişey söylüyor sürekli su ile yıkıyorum varmı bı çözüm inanın dayanilacak gibi değil geceleri uyuyamıyorum 1haftadir böyleyim 😞