Beyzaa6671 bnm eşimde kendine güvenmiyor ya
Ablam desen annem babam senle ilgileniyor dedi benden bişi isteme dedi görüşmüyorum kendisiyle artık hamileliğimin selameti için
(başka sebepler de vardı bu bardağı taşırdı çünkü ben hep onun yanında oldum)
Annem desen çocuğuma bakacak
Hemşireler yardım eder sanıyorum ki eş kişisi de yanımda durur sezeryan olmasam eşi de istemezdim