Tugceayse 25haftalık hamileyim böyle karnıma iğne batar gibi oluyo uzanırken otururken olan var mı böyle
Englishteacher Tugceayse ben 32+5 teyim ve haftalardır vajina bölgemde iğne batması sızı var otururken yatarken vs hep oluyor doktorum normal dedi hatta bügun de kontrolüm vardı bi sıkıntı yok olabilir böyle şeyler dedi 🤷🏻♀️
Memmedova Selam canım.bende de öyle oluyordu kasıklarımda özellikle yürüyemiyordum megerse bebegin kafası kanala girmiş .33+1 haftaliğiz daha erken doğum icin .uzanmam lazim doğuma kadar
Tugceayse Memmedova ay allahım insallah olmaz biz 25haftalığız daha kızım çıkmak için acele ediyo heralde
Memmedova Tugceayse yok bende 1gün içinde oldu. çok gezdim arabayla falan akşamı başladı iyne gibi batmalar yürürken ileri adım atamıyordum batıyordu uzanırken kalkarken de aynısı oluyordu .3_4 gün uzandım saatlerce kalkamadım wc dışınsa şimdi ama geçdi şukur