Es1718 Kızlar ara ara sancılarım var doğum sancısı mı başka bir şey mi nasıl anlayacağım tek bildiğim ağır bir regl ağrısı gibi içten yakan bir sancı
crazyymom Es1718 canim düzenli sanci geliyorsa doğum sancısıdirr dakika tut eğer 3 dakikada bi gelmeye başlarsa doğum başlamış demektir
crazyymom Es1718 ılık duş al canım yalancıysa rahatlarsin geçmezse kronometre tutmaya devam et ve hazırlıklı ol lütfen 3 dakikada bire düşerse hastaneye git
Doli Ben de merak ettim naptınızz ?? Bende yalancı sancıdayım 3-4 gündür ama geçmiyor sanki aralıksız bir ağrı var alt kısımda. 34+3