Bende kan pıhtılaşması var kızlar 34. haftadayım oksapar kullanıyorum doğumla alakalı özeldeki doktor kesinlikle sezaryen olacaksın tehlikeye atamam 2 gün öncesinden iğneyi kesip sezaryen yapıcaz doğum sonuçta kanamalı bir şey dedi ama devamlı gittiğim kendi doktorum normal doğum olur doğumdan 2 gün önce keseriz iğneyi diyor. Normal doğumu nasıl ön görecek ki yani iğneyi yaptıktan sonra ya suyum gelirse?? kafam çok karıştı ne yapacağımı şaştım benim gibi sulandırıcı kullananlar nasıl doğum yaptı veya yapacaksınız bilgi verir misiniz rica ediyorum