Bugün oğlum olacağını öğrendim isim olarak Yağız Ali ismini düşünüyoruz Allah nasip ederse.ama kaynımın adı da ali sizce koymalımıyım yani severim kendisini bi sıkıntım yok ama diyolar ya onun huyunu suyunu alır benzerler falan bunada inanıyorum.Ama ben onu düşünerekten koymuyorum sadece o ismi sevdiğim için koyuyorum yinede aynı kapıya çıkıyomu merak ettim kararsızım koyup koymama arasında