Askkokuluyavrum Yurek benim de çok oluyordu düşecek diye çok korkuyordum suan 7. Haftadayım hala var ama o zaman ki gibi şiddetli degil çok şükür bol bol su iç ben çok su içiyorum
Elifdikel Yurek benimde oluyor kasık ağrım korkuyorum ama normal heralde bir de ani ayağa kalkınca bıçak saplamasi gibi oluyor
Tamam Yurek kanama olmadığı sürece sıkıntı yok.Kontrolde yine de doktora danışırsınız benim 6’da daha bile çoktu.8’de azaldı.rahim bebeğe yer açmak için çok hızlı genişliyor🙏🏻
Meyra60 Benim de ara ara kasık ağrılarım oluyor gayet normal tabi ağrılar çok şiddetli olmadığı müddetçe 😊
Yurek Askkokuluyavrum oy maşallah bende çok içiyorum suyu 3 litreye yakın ilk haftalar başka belirtiniz var mı keseyi kaç haftada gördünüz
Aysedgrlikrkmz Yurek vardı kuzum belim ağroyprdu böyle hep adet olacakmışım gibi bi ağrı normal yani 🥰
Meyra60 Yurek normalde de uyumayı çok severim ama son bir haftadır doyamıyorum uyumalara 😊 başka da belirtim yok ☺️
Hullaaa Yurek ağrılarınızın olması gayet normal agrılara eşlik eden kanama olunca doktora gitmekte fayda var . Bebek tutunuyodur ve rahim genişliyodur . Bu ağrılar ilerleyen aylarda da ara ara olacak . Sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin mevlam