Sab16 ben uzun zamandır şeker hastasıyım insülin kullanıyorum normalde. Hamilelikte ekstra dikkat etmeye başladım kullanmamak için. Tatlı canım çekince sabah tüketiyorum. Ayranla beraber. Her öğün ayran veya yoğurt mutlaka. Günde bir bardak kefir. Nohut ve fasulye haşlama yapıp 3 yemek kşğı bol yeşillikli salata günde bir defa. Ekmek sadece sabah kahvaltısı. Meyve çok severim ama çok yemiyorum bu sıra iki dilim ayvaya sardım. Bir de multivitamin kullanıyorum. Vitamin eksiğiniz olmayınca yemeğe saldırmıyorsunuz