benimhikayemm Kızlar yaklaşık iki saat önce biraz akıntım oldu kahverenginde ama hala devamı gelmedi. Bat günümdeyim hiç bir ağrım da olmadı regle dair. Regl olsaydım ağrılarım başlardı şimdiden peki sizce regl mi yerleşme mi ?
plajterligi benimhikayemm her iki belirti de aynı 🫠test yapmadan ayırt edilmez şu an yerleşmeyse zaten sonuç pozitif çıkar eğer değilse de sabah sökülmüş olur adetiniz, elinizde test yoksa sabahı beklemek zor olacak 🥲
Masalceylan benimhikayemm benim mesela ilk önce kahverengi akıntım gelir sonra regl olurum devamı gelmiyorsa yerleşme kanaması olabilir
benimhikayemm plajterligi o yüzden sabaha kadar beklemek zorundayım. Regl olursam olurum olmazsam da test yaparım artık
benimhikayemm Masalceylan ya benimde ilk başta kahverengi geliyorda bazen aralıksız oluyor ama bunda ara oldu 3 saat falan geçti lekenin üzerinden