Payiz biz kadınların adet döngüsü resmen ince ipe sarılı gidiyor afedersiniz ottan boktan etkilenip gecikiyor 🤦🏻♀️ belki tek seferlik bir şey olmuştur aşırı üzüntü, stres sebep olabiliyor. 13.gün sonunda eski adetleriniz gibi olduysa belki problem yoktur ama kanamada azalma ya da günü kısaldıysa doktora gitmekte fayda var