prensesimveannesi Kızlar yenidoğan mı almalıyım 0-3 aylık mı 3-6 aylıkmı neden ne kadar almam gerekiyor hiç bilmiyorum yenidoğanlarda 50 cm yazıyor zaten bebekler ortalama 50 cm doğuyor küçük olmaz mı anlamadım ben fikir verirseniz sevinirim 🫠🥰
Silaozbay prensesimveannesi canım ben hiç yenidoğan almadım sadece 3 takım 0-3 ay aldım diğer kalanı 3-6 iyikide öyle yapmışım bebeğim kilolu doğdu anca giydirebildim
mlkkk prensesimveannesi en az 5-6takım 0-3al bebeğin gidişatı ultrasonda belli olur zaten 3-6ay yenidoğan döneminde çuval gibi olur iri bebek olacak diye bi durum yok. Yenidoğan en fazla 20gün giyer hiç almayın 0-3ay işinizi görür. İlk anda 5-6 takım yeter eğer kusan bi bebek olursa sonradan alırısınz gerekli görürseniz.
Hamide_00 prensesimveannesi evet cnm hastanede giymesi için sonralarında gitmedi içinde 1 aylık 3 aylık yeterli olur bi müddet büyüyene kdr çok çabuk büyüyorlar
1oglanannesi prensesimveannesi buyuk olsa bisi olmaz icinde rahat olur küçük olmasın esas ben 0 3 ay aldim hep bebeyim 3 kilo dogdu 57 sm birazcık buyuk kaldi oda olsun bence o kadar ben hep bi tık buyuk giydiriyorum zaten 😅