Hanımlar 20+4 haftalık hamileyim bebeğimin ense kalınlığı ve beyin sıvısı fazlalığından dolayı down sendromlu olabilir dediler benim gibi yaşadığınız bir durum var mı ağlamaktan perişan oldum iki farklı doktora daha renkli detaylı ultrasona gireceğim dualarınız benimle olsun lütfen ve bu konuyla ilgili tecrübelerinizi paylaşır mısınız