Bir de ilk aylar düzensiz olabilir dedi ovülasyon testi alıp markasına karar vermedim ama reglim bitince değişme olmuş mu diye bakmak istiyorum bir yandan denemek istiyorum geçen sefer 3. Denememizde olmuştu bebeğimiz ama kalbi durduğu için alındı maalesef yine öyle olursa diye bide ilkte tutarsa diye de düşünüyorum kafam karışık açıkçası akışına bıraktım artık hayırlısı olsun diyorum