aleynalina41 Kızlar bi kaç gündür çok fazla ayakta durup çok iş yapıyorum evde 2 gündür falan da karnım ve belim ağrıyor ya acile gitmeli miyim pazartesi randevum var
aleynalina41 aleynalina41 dayanılmıcak bi ağrı değil bel ağrısı da karın ağrısı da ama sürekli olduğu için rahatsız ediyor korkuyorum
Senanur07 aleynalina41 kendini çok yorup ayakta kaldıysan oluyor çok normal korkulacak bir şey yok bende de çok oluyor ayaklarımın altına yastık koyup dinlenince geçiyor 🥰
mlkkk aleynalina41 bu haftalarda çok normal kanama olmadıkça ağrı için acilde bişey yapmazlar kendinizi yormayın