selencinaar 9 yıl anne olmayı bekledim çabaladım biri bana anneliğin bu kadar zor olduğunu anlatsaydi inanamazdim 35 haftalık acil sezeryene alındım gebelik zehirlenmesi başlamıştı bir anda tansiyonum çok yükseldi bebeğin kalp atışları yükselince hemen doğuma alındım öncesinde hep erken doğum riskim var diye 6 doz ciğer geliştirici yapılmıştı doğduğu zaman kuveze girmedi çok şükür ama kan uyuşmazlığı sebebiyle çok çok ağır zor bir sarılık geçirdi ilk 15 gün beraber yattık hastenede fototerapi aldı sonra sarılık vücutta kanda yıkıma sebep olmuş aşırı kansızlık sebebiyle kuveze alındı kan takıldı bu süreçte idarar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik tedavisi uygulandı bitti derken yeniden tekrarladı yeniden kuveze girdi şuan 33 günlük daha bir haftadır evimizde kalabildik annelik hep mi zor yoksa prematüre annesine olmak daha mı zor bilmiyorum ama ben ilk çocukta elendim tövbe ettim