Ben 1 kez düşük yaptım. Bebeğimin kalbî durmuştu 8+4 iken 4 farklı doktora gittim. 3 tanesi sağlıksız gebelik olabilir dediler hatta ben ısrarla nedeni araştırsak diye sordum. 2 kez düşük yaşamadan bakılmıyor dediler. Daha ilk yolun başındasın gerek yok diyen doktor da oldu. Son gittiğim doktorda kendinden çok emin bir şekilde genellikle pıhtılaşma olunca bu şekilde kayıp yaşanıyor. Ben sana pıhtılaşma için iğne öneririm. Hamile kalır kalmaz başlamalısın normalde 2 kez düşük yapınca araştırılır genetik test yapılır. O zaman verirler ama ne gerek var 2 kez aynı acıyı yaşamana deyip iğne önerdi ve hamilelikten öncede yumurta kalitesini arttırmak için takviye verdi. Ama iğne kafamı kurcalıyor genellikle kullananlar genetik teste pıhtılaşma sorunu olanlar kullanmış benim var mı yok mu onu da bilmiyorum bu şekilde iğne kullananlar var mı? Yan etkisi oldu mu? Çok ağrılı veya zor bir şey mi iğne?