SULE2 kendimden biliyorum ben 4-5 binlerde gittim bi heyecanla. Doktor ne bekliyosunda geldin bişey göremeyiz dedi 🤭 max rahim kalınlaşması varsa veya yolk sac görülüyorsa gebelik yolunda sağlıklı gittiğini söyleyebiliyolar. İçimizin rahat etmesi için gün aşırı kan verip güzel yükseldiğini görüp içimizi rahatlatabiliriz 🥰