Dilekdamla Sezeryan olacaksan 36’da alması erken. Daha erken alması için bir şey olması lazım. Genel de 38 39’da alınıyor. İlk gebeliğimde kızıma kordon dolanmıştı mecbur oldum ve öncesinde suni sancı, fitille açılma denendi ama olmadı. Belkide ben normal doğuramazmışım diyorum. Son ana kadar aklımda asla sezeryan yoktu. Bugün doktora gittim. Ülkemizde Avrupa ülkelerine göre daha fazla sezeryan olduğunu söyledi. Çünkü risk daha az oluyor dedi. Normal doğumda bebeğin omzu çıkması, annenin çok zorlanması bir şeyi bir şey saydı ondan dolayı doktorlar da hastalarda daha çok tercih ediyor dedi. İlk 1 hafta oturmak kalkmak zor diye sezeryan sevmedim. Beni zorlayan o acı oldu birde spiral oldum. Bacaklarımı 4 saat sonra hissetmek beni çok korkuttu.