Alpgmz benim de ikinci gebeliğim ilkinde rahim ağzı eksikliği varmış doktorum da hic alttan muane edip bakmadı bende bilmiyordum düşükle sonuçlanmıştı 20 haftalıkken şuan tekrar hamileyim 15. haftada dikiş atıldı suan 28 haftalığım ve biraz korkularım var erken doğum olur mu diye 🥹🥹🥹