Prenses27 Arkadaşlar düşük yapıyorum ama ara ara sancı fena vuruyo geçiyo bi ağrı kesici içtim ama etkilemedi öyle acile gitsem agrı kesici yaparlarmı ya
Serya3 Prenses27 neden kürtaj olmuyor hani bir sebebi mi var acaba ben direkt kürtaja alindm ağrısız acısız btti ve uyandm 1 ağrı kesici iğneyle çok rahattm.