Edanurylm 16+4 ve 18+0 da kız dedi doktorum. Değişmez diye düşünüyorum ama aralık 5 de detaylı ultrasonum var o zaman kesin gözüyle bakıcam😂 bebeğin hareketlerini hissetmeye başladım 18 itibariyle karnımda seğirme gibi hissediyorum. Siz hissetmeye başladınız mı cinsiyetiniz nedir