Selam kızlar bugün size tuhaf bı soruyla geldim 😅😅 biraz fazla pamuk şekeri yedim bugün yani gün içinde 3 paket filan,az evvel ayıptır söylemesi idrar yaptım ve idrarın rengi pembemsi kirmizimsiydi bunun sebebi pamuk şeker mi yoksa başka birşey mi kizlar çok tuhaf hissediyorum sinirlerim bozuldu biraz 😅😅 başına gelen varmı? Varsa ne oldu