Arkadaslar ben sağlık ocagknda kan verdikten sonra beta hcg değerim 15bin üstü çıktı ve 6-7 haftalık değerinde Bugün doktora gittim kese gözüktü ama doktorum bana 1 aylık oldugunu söyledi şimdi aklıma geldi değerim neden yüksek o zaman haftama göre 2 hafta sonra kalp atısı için gidicem resim attım
