iremarsln37 Bebeğin sertleşmesi nasıl oluyor acaba, ben bazen bebeğin vucudunu elimle hissedebiliyorum sanki dayanıyor gibi oluyor. Bu sertleşme demek mi????
Seymabalkara iremarsln37 tek bir yere toplanıyor top gibi oluyor karninin o kısmı benim de oluyor sürekli doktorla da konusucam normal mi diye
acelyaakba iremarsln37 bende de aynı oluyor ozellikle gogsume yakın yere cok dayanıyor dokununca iniyor yavas yavas bu karın sertlesmesi mi bilmiyorum aydınlatın kızlar 🥹
fairytale_ iremarsln37 karniniza dokundugunuzda sem sert ise sertlesme demektir iki uc gundur sertlesme yasiyorum aksam vakitlerinde ve ara ara sancim vuruyor bugun doktorum nst istedi ve sanci cikti nstde az bisey 33. Haftadayim sabirsiz oglum bakalim ne kadar bekleyebilecek 🥲😃
iremarsln37 Seymabalkara ben vücudunun bir kısmına dokunuyor gibi oluyorum, dokunduğum anda hareket edip gidiyor zaten. Sertleşme bu mu yani
Aslaninannesi_ Bebek bir yerde toplanır sen sert oluyor dikiliyor şişiyor ora 3 4 dakika sürüyor ben ovalıyorum hafif hafif öyle açılıyor
iremarsln37 Ezel_33 sezeryan dikiş yerimde bazen yanma oluyor doktor sertleşmeyi takip et dedi ama eğer sertleşme bebeği hissetmek ise el ile sürekli oluyor bende….
Ezel_33 iremarsln37 Karnın komple sertleşmesi kasılmadır. Biraz acı verir öyle olduğu zaman doktorunuza söyleyebilirsiniz 🌸
Irmm2816 iremarsln37 bendede oluyordu doktorum geçiyor mu sancı giriyor mu o önemli bizim için dedi genelde idrara sıkıştığında oluyosa önemli değildir dedi dikkat ettim gerçekten tuvaletim geldiğinde oluyor uzandığım zaman düzeliyor
iremarsln37 Irmm2816 bende de sancı acı vs bişey yok karnımda yumuşak bazen belli bölgede çocuğun vucudunun sertliğini hissediyorum
Liddle_mom iremarsln37 oy masallah sen baya ilerdesin ban agore ben zayifim 41 kiloyum 15. Haftadayim dumduz uzandigimda bazen bir yere toplandigini cok net hissediyorum doktorum normal uzandiginda hissetmen demisti ama 30. Haftayi bilmiyorum uzgunum
Halimegamze iremarsln37 sertleşme sizin tarif ettiğiniz şey değil içiniz rahat olsun. O bebeğin vücudu sizin de hissettiginiz gibi. 37. Haftadayim ben 3 gündür rahîm kasılması yaşıyorum nst de 60 hatta 80 lere çıkıyor. Sertlestiginde sadece bir kısmı değil tüm karın bölgeniz yani rahminiz gergin oluyor. Bildiğiniz içinizde bebek degilde bütün bir karpuz varmış gibi. Öyle dokunmakla da geçen bir şey değil. Merak etmeyin ama yine de herkesin deneyimi kendine özel oluyor. Doktorunuza danismakta fayda var