Gizo Kızlar 28+3 olduk mide yanmam başladı çok kötü istifa ettiriyor sizler ne yiyorsunuz da geçiyor ? Havuç iyi geliyor diye duymuştum ama denediniz mi işe yaradımı 😕
zeynephazalnisa Gizo beyaz şalgam yiyince geçiyor benim mide yanmam deneyin isterseniz bide muz yiyin oda ıyi gelebilir
Burcu582 Gizo beni en çok süt rahatlatıyor o da 15-20 dk hep kusuyorum muz diyo herkes ama muz daha kötü kusturuyor herkese farklı sey iyi geliyor ama korkarım çözümü yok 37 haftalığım hergün kusuyorum hiç geçmedi inşallah şurup falan sizde işe yarar
Sarikom Canım bendede çok şiddetli var geceleri uyuyamıyorum doktorum gaviskon şurup verdi o bile kesmediği oluyor üstüne yarım çay bardağı soğuk süt içiyorum anca kesiyor bir dene istersen
Mimnak Gaviscon şurubu dikleyerek içiyorum yinede yanıyor reflüm vardı zaten iyice tavan yaptı. Ne yaptııysam 10 dakkalık geçici çözümler oldu hepsi yapacak hiç bişeyim yok yastıgımı yüksek yapıp yatmaya çalşıyorum :/
Flomrhlm Gizo bizde 28+3 günlüğüz benimde bugün midem yanıyor yoğurt yedim biraz rahatlatttı tamamen geçirmedi ama 😏