Merivvv Arkdslar 2.dogum olacak ılkı sezeryan bebek donmedı zaten sezeryandı ama doktorum donmemıs zatn ılkı norml bıle olsa sezeryan dedı 39 da doğum olacak sizde durum nedır neden donmez bebişler yasam kalıtem de cok düştü