Busra26 çok geçmiş olsun canım. Bende 9 Kasım da kürtaj oldum. Bebeğin 8 hafta 4 günlüktü kalbi durdu. Hiç adet olmadan tekrar hamile kaldım. Benim için baya bi sürpriz oldu ama çok endişe yaşadım korktum hala da korkuyorum 10 haftalık olduk ama ben tekrar yaşayacaksam 3 ay sonra da başıma gelirdi diye düşünüyorum. Hiç ihtimal vermemiştim hemen hamile kalabileceğime. Hayırlısı böyleymiş Rabbim birdaha yaşatmasın. Doktor ağzını açmadan ilk sorduğum soru kalbi atıyo mu oldu .. kürtajdan 1 hafta sonra kanamam başlamıştı yani 16 kasımda. Şu an ultrasona göre de son adet tarihi 16 Kasım görünüyor. Rabbim herkesi kavuştursun sağsalim. Size de tez zamanda nasip etsin inşallah. Kötü şeyleri duymayın lütfen güzel düşünün hayırlıysa olur 🙏☺️