Gebeliğimi öğrenince kullandığım hapımı da spreyimi de bıraktım. İlk bir ay epey zorlandım hapşırık, burun akması, boğaz ağrısı, gözlerim akıyordu. Evde bir de kedi var ve kediye de alerjim var :) İmmünolojiye danıştım kesinlikle hap kullanma çok zorda kalırsan sprey kullan dedi bir sprey verdi ama şükür dişimi sıktım ve kullanmadım. Kadın Doğum doktorum allerset kullanabilirsin dedi ama onu da kullanmadım. Kullanmamaya gayret ediyorum, özellikle de ilk trimesterda :)