3 aydır deniyoruz,4.5 yaşında kızım var.Bu ay pozitifi gördüm ama regl oldum,kimyasal büyük ihtimal😊2 gün önce doktoruma gittim herhangi bi sorun görünmedi çok şükür.Özel bi ilaç verdi yumurta kalitesini artıran,birde istersen Klomen kullanalım dedi kabul ettim ☺️Oldukça heyecanlıyım bunun için bile 😍benimde regl 9-10 Aralık gibi görünüyor bakalımm 🌸