Fyzbrc Merhaba arkadaşlar 15 haftalık ha ileyim doktorum gitmiş zeynep kamile gideceğim önerebileceğiniz iyi bir doktor var mı bi doktora gittim orda hiç memnun kalmadım
Nessee34 Zeynep kamil takipliyim bende genelde asistanları oluyor zaten ama onlar bıle onemlı denemıs bırısj olarak dıyebilrim gebe izlemde Mehmet can keyfoglu veya narin ece çakmak ikisi de uzmanları da asıstanlarıda cok iyi
Nessee34 Fyzbrc umarım sizde memnun kalırsınız ben ıkıs doktoru da deneyımledim mehmet beyi ozellıkle de görmüştüm muayeneye gıttıgımde ama devlet hastanesı oldugu ıcın uzmanlar olmuyor
Secil_d Ben 24.haftadaym 22. Haftaya kadar heo Savaş kanbur a muayene oldum asistan da oliyir odada kendisi de çok da memnundum şuan perinatoloji takibinde oldugmdan baska doktora gidiyorum