Sila7166 BehiyeGrel yeni dogan bence daha guzel her yas icin kendin cekersin oylede olur yani 1 yas var iki yas var derken rabbim obur verdikce her sene cekim yaptircak degilsin bence dogumda ve dogum sonrasi cekimleri daha guzel👍🏻☺️
Hamile41 Yeni doğan bence hastanede felan cektir sonra kendinde cekersin telefonlar artik profosyonel cekio
Edugumoglu Bence yeni doğan çekimi 1 yaş çekimi doğum günü fotoları yada konsept olayı daha kolay yaptırılabilir
BehiyeGrel Edugumoglu Oda doğru ama 1 yaş çekimlerinde çocuklar gülüyor poz verebiliyor yenidoğan sürekli uyur pozlar evde yapılabilir gibi geliyor 😇
Edugumoglu BehiyeGrel benim bahsettiğim hastane çekimize dahil olan yeni doğan paketleri 🤗 yoksa o yuvarlanmis gibi bebislere üzülüyoruz biz muhtemelen daha soft pozlar isteriz
BehiyeGrel Edugumoglu Hastane de cekim olayına bakışım farklı biraz Doğuma felan girilip çekilmesini istemiyorum şahsen doğru da bulmuyorum özel geliyor o alan🙈 Ama yenidoğan çekimi bi haftalıkken beğeniyorum🌸
Depresif_polyanna Yeni doğan çekimi yerine 1 yaş daha mantıklı. Küçücük bebekleri poz verdircem diye evire çevire bi hale sokuyolar çünkü 😁 1 yaş ve üstünde cesitli konseptler var kiyafet vs. Bence daha anlamli