Kızlar 5 aylık oldum hala isim seçemedim sizce KARAN METE hangi isim güzel??
incimina111 bence mete bizde metehan koyacağız Allah’ın izniyle
incimina111 kesinlikle Mete
Hiç bir fikri olan yok muuuğğğ
Karan çok güzel isim bence
İkisini de kullanin
Karan ismi de çok fazla sanki o yüzden Mete sağlıkla gelsin inşallah 🌺