Atlassmomy Kızlar 7+3 günlük gebeyim ve otobüs yolcuğu yapmak zorunda kaldım. Doktor kontrolümede daha var. Aramızda tecrübeli anneler varmı herhangi bir sorun yaşadınız mı
Songulcee Atlassmomy 14. Haftamda 7 saatlik yolculuk yapmıştım mide bulantısı dışında bir sorun yaşamamıştım
Atlassmomy Yogurtlupilav Titreşimden kaynaklı ve söylentiler insanı fazlasıyla tedirgin yağıyor birde ilk gebelik olunca, çok teşekkür ederim güzel düşünceniz için🤗
Minnosannee Ben 7 haftalık gebeyken Aksaray Trabzon arası 14 saat otobüs yolculuğu yaptım herhangi bir sıkıntı çıkmadı allahın iznliyle birşey olmaz merak etme
Uzgnsrt Hiç bişey olmaz yaşayacağınız en ağrılı şey gaz sancısı ve kasık ağrısı olur. Allah güzel güzel gidip gelmeyi nasip etsin